Monday, March 9, 2009

Our company was founded in 1973. We have always insisted to serve the public, creating happiness, prosperous, beautiful ,and healthy lifestyle. We believe that beauty brings forth your self-confidence and a healthy heart while good health brings out your inner-beauty.
For over 30 years, we have been developing all kinds of high quality cosmetics products. We only manufacture the products after they passed strict products examincation for high quality control.
Until today, our products have been sold to more than 30 countries, such as USA, Canada, France, German, Norway, Austria, China, Korea, Japan, Hong Kong, Malaysia, Australia, Lebanon, Jordon, Saudi Arabia, Kuwait, Kata, Egypt, Thailand, Vietnam, etc. Our products are approved by USA FDA, Europe EEC, and SASO etc.
牧人企业成立于1973年,秉持着牧羊人无微不至的精神,以服务人群,创造幸福、美丽、健康的人生为己念。三十余年来,牧人企业与旗下的牧友实业有限公司、美达化工厂,致力于开发各种高质量的美容保养品。我们相信: “拥有美丽,会产生自信而健康的心灵;拥有健康,会激发由内而外的美丽。”
在牧人创立之初,就以成为肌肤保养的先驰者为期许。我们以肌肤的保湿、抗老化、去暗沉、防晒与美白为方向,研发出BEANNE(媚妮尔)珍爱保养系列,带给所有朋友健康、年轻、有自信的肌肤。
为了控制产品质量的标准,牧人公司坚持以严格的质量控制和高标准的制造流程,来满足所有消费朋友的期待。我们只有在产品经过严格测试之后,才进行量产。牧人也一直迈着平稳、求新的步伐从事研发与制造,并不断引入新科技信息以提升专业能力,冀使产品的质量能够达到国际水标准.除了取得ISO 9001品质管理认证之外,我们更领先同业提升工厂到优良产品制造规范(G.M.P)丿的标准,为消费朋友提供最有保障的产品与服务.
时至今日,我们的产品已在世界三十多国家上市与销售,如:美国、法国、德国、中国、香港、菲律宾、新加坡、马来西亚、澳洲、黎巴嫩、约旦、沙特阿拉伯、科威 特、巴林、卡达、阿拉伯联合大公国、埃及、缅甸、泰国和越南等诸国。我们的所有产品也都符合美国FDA、欧洲EEC、以及沙乌地SASO等多国之标准。

No comments: